Sabtu, 30 Agustus 2014

στην τηλεόραση. Είναι ε

Business ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων μικρών και μεγάλων μπορεί να επιτύχει πλούσια βελτιώσεις στη λειτουργία τους αν αρχίσουν να αναρωτηθούν τακτικά, «Έχω μόλις παρέδωσε ένα ισχυρό νέο εργαλείο. Σας επιτρέπει ουσιαστικά μου ανέξοδη επικοινωνούν με οποιονδήποτε στον πλανήτη. Πώς μπορώ καλύτερα χρησιμοποιήσετε προς όφελός μου; "


    Για να επικεντρωθεί, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα πρέπει πρώτα να αναρωτηθούν δύο ερωτήματα: Σαν ιδιοκτήτη επιχείρησης, τι είμαι εγώ προσπαθώ να επιτύχει;

    Παντρέψου τις απαντήσεις σας στις διάφορες δυνατότητες επικοινωνίας του World Wide Web? θα δημιουργήσει αναπόφευκτα κάποια ισχυρά και άκρως ευεργετική νέες πρωτοβουλίες.

        Κατά τη διερεύνηση των στρατηγικών για την επιτυχία στο εξελισσόμενο περιβάλλον, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ένα γεγονός που συχνά παραβλέπεται: Το Διαδίκτυο είναι ουσιαστικά ένα νέο όχημα επικοινωνίας. Κατά συνέπεια, ένα μεγάλο μέρος της αξίας του προκύπτει επειδή επιτρέπει την αποδοτική επικοινωνία - κάτω από την οδό ή σε μια παγκόσμια βάση-που δεν ήταν δυνατό πριν από την εμφάνιση του.

      Γιατί είναι αυτό τόσο σημαντικό; Επειδή πολλοί άνθρωποι έχουν μια πολύ διαφορετική άποψη για το World Wide Web. Θα δείχνουν ότι ο Παγκόσμιος Ιστός είναι ένα ψυχαγωγικό μέσο-γεγονός που έχει περισσότερα κοινά με την τηλεόραση από το τηλέφωνο. Η εστίαση είναι εύκολο να εκτιμήσουν? το τυπικό άτομο είναι περισσότερο ενδιαφέρονται για τις νέες προσφορές για το Web που μπορεί να σε διασκεδάσει από τις λιγότερο συναρπαστικές λεπτομέρειες για βελτιωμένες δυνατότητες επικοινωνίας. Επιπλέον, η χρήση του Διαδικτύου είναι η πρώτη δραστηριότητα σε πάνω από σαράντα χρόνια που έχει τεκμηριωθεί με σαφήνεια ως κάτι που προκαλεί τους ανθρώπους να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση. Είναι επομένως φυσικό να σκεφτούμε σαν ένα υποκατάστατο για αυτό το μέσο.
  
   Οφέλη του Internet Telephony για την επιχείρησή σας:

        1) Διαθεσιμότητα Εντελώς υπό έλεγχο από τον πελάτη. Με το internet, οι επισκέπτες-δυνητικούς πελάτες -λαμβάνονται σε δικτυακούς τόπους με την άνεσή τους, που τους καθιστά πολύ πιο δεκτικοί σε ό, τι οι εταιρείες πρέπει να πω, επειδή οι ​​πελάτες δεν έχουν παρεισφρήσει κατά (όπως συμβαίνει με το telemarketing).

       2) Ένας-προς-Πολλά Communications Ερμηνεύουν απρόσκοπτα. Το Διαδίκτυο προσφέρει ένα-προς-πολλά συστήματα επικοινωνιών, χωρίς να χάσει την προστασία της ιδιωτικής ζωής ή αλληλεπίδραση δυνατό από το τηλέφωνο. Μια ενιαία απόσπαση σε μια τοποθεσία Web φτάσει όσο περισσότερους ανθρώπους επισκεφθείτε την ιστοσελίδα εκείνη την ημέρα
.
       3) Μειωμένη προσπάθεια, χρόνο και κόστος. Το Web κάνει τα πράγματα εύκολα και οικονομ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar