Sabtu, 30 Agustus 2014

να κάνω το κ

Όλα όσα ξέρω για την εξυπηρέτηση των πελατών έμαθα από την εργασία στα McDonalds ως έφηβος. Δύσκολο να πιστέψει κανείς, αλλά είναι αλήθεια! Σε αυτήν την ημέρα της άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κυβερνοχώρο, οι εταιρείες που θα πετύχει θα είναι εκείνες που προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Η αξία ενός πελάτη ζωής είναι ανυπολόγιστη. Έτσι, τη στιγμή που θα πάρετε έναν πελάτη, πώς θα τον κρατήσει; Η απάντηση είναι δολοφόνος εξυπηρέτησης πελατών! Εδώ είναι μερικά από τα μυστικά που έχουν κάνει McDonalds η επιτυχία είναι σήμερα!

* Υπηρεσία με ένα χαμόγελο *

"Γεια σου, Καλώς ήλθατε στο McDonalds! Να πάρω την παραγγελία σας;" Πήρε μια νέα προοπτική; Τον Καλώς ήρθατε στην επιχείρησή σας. Συστηθείτε και πείτε για τις υπηρεσίες σας στο e-mail. Αφήστε τους πελάτες σας να σας γνωρίσουμε. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν επιχειρήσεις με κάποιον που εμπιστεύονται. Δεν μπορείτε να υπερεκτιμούν τη σημασία της οικοδόμησης ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες.

Χαμόγελο όταν μιλάτε στο τηλέφωνο. Οι πελάτες θα ακούσετε τη διαφορά στη φωνή σας. Να είστε προσεκτικοί όταν στέλνετε e-mail. Είναι εύκολο να παρεξηγηθεί. E-mail στερείται τα οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα της πρόσωπο-με-πρόσωπο επικοινωνίας. Θα πρέπει να κάνει μια επιπλέον προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι "τόνος" σας είναι χαρούμενο και φιλικό.

Επίσης, με ένα e-mail, οι άνθρωποι αναμένουν μια γρήγορη απάντηση. Ένα γρήγορο, φιλικό απάντηση θα αφήσει τους πελάτες σας γνωρίζουν ότι εργάζεστε σκληρά για να τους κρατήσει ευτυχείς!

* Υποδηλώνουν Πώληση *

"Θα θέλατε μια μηλόπιτα με αυτό σήμερα;" Όταν ένας πελάτης αγοράζει μια υπηρεσία έχετε κάτι συμπληρωματικό που θα προσθέσει αξία; Business λαοί, οι οποίοι πιέζονται για το χρόνο, θα εκτιμήσουν την ευκολία του one-stop-shopping. Κοιτάξτε γραμμή των προϊόντων σας και σκεφτείτε τον εαυτό σας, τι μπορώ να κάνω για να κάνουν αυτό το πιο χρήσιμο για τους πελάτες μου;

Είναι ένα χρήσιμο άρθρο που μπορώ να στέλνετε εκεί;

Υπάρχει μια υπηρεσία που θα συμπληρώνει τις άλλες υπηρεσίες επιχείρησή μου; "

* Έχετε το μενού στο Plain Sight! *
«Αυτό που όλοι έρχεται στο γεύμα # 3 τιμή;" Οι άνθρωποι ήθελαν να ξέρουν τι να περιμένουν όταν παραγγέλνουν από εσάς. Θέλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι κοστίζουν τα πράγματα, πόσο σύντομα να περιμένουν, κ.λπ. Εάν ένας πελάτης δεν βλέπει αυτές τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας, απλά θα μπορούσε να φύγει. Ξέρετε πώς νευρική-μετάγγιση είναι η αγορά ενός αυτοκινήτου, όταν δεν ξέρεις τι πρόκειται να πληρώσει ή  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah εάν έχετε πάρει μια καλή συμφωνία!

Γνώση του τι να περιμένουμε παίρνει το φόβο έξω από την αγορά.

* Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο *
"Λυπάμαι για σας ήταν λάθος, πώς μπορώ να κάνω το καλύτερο;" Τίποτα δεν είναι χειρότερο από ό, τι ένα "μαντάρα" σε μια σειρά. Ο καλύτερος τρόπος για να μετατρέψει ένα αρνητικό σε θετικό είναι να βγουν έξω από το δρόμο σας για να κάνει το σωστό και να κάνει ότι ο πελάτης αισθάνεται ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα. Αφού το κάνετε σωστά, συγγνώμη για την βίδα-up ειλικρινά, και προσφέρουν ένα κίνητρο για αυτόν να προσπαθήσετε ξανά - για παράδειγμα, μια έκπτωση για μελλοντική υπηρεσία.

Ο καθένας ξέρει ένα παράπονο θα φωνάζουν δυνατότερα από 30 συμπληρώνει. Σιγουρευτείτε για να απαντήσετε σε όλες τις καταγγελίες. Μην δίνετε κανέναν λόγο να φύγει και να πω ότι οι ανάγκες του δεν ικανοποιούνται.

Μπορείτε να μάθουν πολλ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar